Union Of White Sun
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 I-Doser

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




I-Doser - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: I-Doser   I-Doser - Sivu 3 EmptyPe Heinä 11, 2008 4:18 pm

Juhazi kirjoitti:
Onko ketään kuunnellu tota "Hand of Godia"?? Ite kuuntelin eilen nitrous ja voin sanoo et kyl se toimii.

findoser foorumilla joku oli kokeillu ja kommentoi tälleen
" Ok, en suosittele, lopussa ääni muuttuu aivan hulluksi, pelottava ääni kunnes naps ja kaikki pimenee."

En taida ittekkään kokeilla.. Very Happy PPs. jes löysin mist näit voi ladata.. Very Happy:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




I-Doser - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: I-Doser   I-Doser - Sivu 3 EmptyPe Heinä 11, 2008 4:28 pm

Lainaus :
findoser foorumilla joku oli kokeillu ja kommentoi tälleen
" Ok, en suosittele, lopussa ääni muuttuu aivan hulluksi, pelottava ääni kunnes naps ja kaikki pimenee."

En taida ittekkään kokeilla.. I-Doser - Sivu 3 Icon_biggrin PPs. jes löysin mist näit voi ladata.. I-Doser - Sivu 3 Icon_biggrin

Juu mut luitko niitä pidemälle siel oli vähän tarkempia tietoja... ite luen kans niitä tällä hetkellä
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




I-Doser - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: I-Doser   I-Doser - Sivu 3 EmptyPe Heinä 11, 2008 4:28 pm

Juhazi kirjoitti:
Lainaus :
findoser foorumilla joku oli kokeillu ja kommentoi tälleen
" Ok, en suosittele, lopussa ääni muuttuu aivan hulluksi, pelottava ääni kunnes naps ja kaikki pimenee."

En taida ittekkään kokeilla.. I-Doser - Sivu 3 Icon_biggrin PPs. jes löysin mist näit voi ladata.. I-Doser - Sivu 3 Icon_biggrin

Juu mut luitko niitä pidemälle siel oli vähän tarkempia tietoja... ite luen kans niitä tällä hetkellä

"Hand of God vaivuttaa sut jonkinlaiseen
´horrokseen´josta ei voi herätä itse, heräät vasta kun dose loppuu tai
kaveris herättää, sitten se aiheuttaa kaikenlaisia ääniharhoja esim.
lapsen itkua ja muuta kammottavaa.."

Ykkös sivulla kerroin tuosta hieman!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




I-Doser - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: I-Doser   I-Doser - Sivu 3 EmptyPe Heinä 11, 2008 4:30 pm

Mitä ideaa tollasessa on..? -.- Mun mielest aika turha..
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




I-Doser - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: I-Doser   I-Doser - Sivu 3 EmptyPe Heinä 11, 2008 10:40 pm

Hrrh.. Kuuntelin äsken limewirest ladatun nitroumin tai se joku jonka jälkee pitäs ruveta nauramaan, mutta sitte mun lapsenmieli rupes temppuilee, nii tuli mielee että entä jos joku on tehny pilan että se onki joku hand of god ja meikä menee iha shokkii, sydän tykytti ihan täysillä, sitte väkisin päätin kuunnella sen loppuu nii ei sitte yhtään naurattanu lopuks Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




I-Doser - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: I-Doser   I-Doser - Sivu 3 EmptyPe Heinä 11, 2008 10:46 pm

Nitrous toimi ainakin mulla..

Ja Hand Of God:han kestää oliko se nyt 50min ja Nitrous jonku 10min, että ei siinä mitään paljo kerkee siin HoG:issa 10min tapahtua!

Mut itekki oon ajatellu, että jos vaikka warettaa jostai doseja ja sit kuuntelee vaikkapa ennen nukkumaan menoa Lucid doen ja siinä onki Hand of God tai Gates if Hades niin oishan se aika paha, mut ainaki noi mitä ite oon ladannu niin on ollu iha oikeita..

Upin ne omat doset tänne sitten joskus myöhemmin..
Takaisin alkuun Siirry alas
Hmm
Vierailija




I-Doser - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Equalizer   I-Doser - Sivu 3 EmptyMa Syys 15, 2008 2:21 am

Hey pojat. Miksei kukaan oo sanonu tai kysyny että missäs asennossa ekvalisaattori pitää soittimessa olla, että toimii mahd. hyvin? Eikö koko homma perustu pääosin taajuuksille? Luulisi olevan tärkeä pointti tuo...

Jos mä nyt järkevästi mietin niin ite laittaisin normaalille asennolle eli suoran käyrän, mutta luulen että aika moni joka kokeilee tätä, kokeilee omilla asetuksilla, eikä se sitten välttämättä juuri sen takia toimi.

Mutta mä oon vasta kerran testannu ja senkin omilla säädöillä eli en tiedä asiasta mitään, kunhan kyselen että saisi kaiken mahdollisen irti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




I-Doser - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: I-Doser   I-Doser - Sivu 3 EmptyMa Syys 15, 2008 7:52 am

En pääse tonne fin-doser foorumille se sepaa tällaisista:
General Error

SQL ERROR [ mysqli ]

Table 'Plokoon_.Plokoon_config' doesn't exist [1146]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




I-Doser - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: I-Doser   I-Doser - Sivu 3 EmptyMa Syys 15, 2008 10:57 pm

Huhhuh..kyllä vaikuttaa harvinaisen tervejärkiseltä...En kyllä varmasti kokeile vaikka mitä maksettaisi
Takaisin alkuun Siirry alas
Rikuto
Vierailija




I-Doser - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vaikutus   I-Doser - Sivu 3 EmptyTi Helmi 09, 2010 10:02 pm

Itselläni Ei ollut mtn kummallisia vaikutuksia. nousin vain ylös ja aivan kuin kädet olisivat roikkuneet varpaisiin saakka. Toinen vaikutus oli se että kaaduin koko ajan okealle päin ja nauroin kun kaatuilin, että saattaa toimia:))
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




I-Doser - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: I-Doser   I-Doser - Sivu 3 EmptyTi Huhti 20, 2010 4:58 pm

Marijuana ei todellakaan toimi.. antaa hilpeän ja ok olon mutta ei misswään lähelläkään. t: nimim . Amsterdamissa 3kk per vuosi.

LSD: nukahdin kesken. Heräsin silmät pyöreenä olut pöydällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





I-Doser - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: I-Doser   I-Doser - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
I-Doser
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Union Of White Sun :: Yleinen kaikille :: Yleinen keskustelu-
Siirry: