| Travianin pelaajia? | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Travianin pelaajia? Ke Toukokuu 28, 2008 8:46 pm | |
| Onkos Unionin pelaajista monikin koukussa Travianiin, kuten minä itse? Travian on resurssipeli, kuten OGamekin. Siinä kerätään puuta, savea, rautaa ja viljaa, kasvatetaan armeijaa ja taistellaan maailmanihmeen rakentamisesta. Yksittäiset pelaajat eivät pitkälle pötki, vaan menestystä saavuttavat monien pelaajien muodostaman liittoumat joissa pelaajat toimivat yhteisen päämäärän saavuttamiseksi. Pelissä menestymiseen vaaditaan hyviä sosiaalisia taitoja, pitkäjänteisyyttä ja tietynlaista häikäilemättömyyttä. Mikäli tuntuu että elämässä on liikaa vapaa-aikaa, on Travian hyvää ajanvietettä. Väitän että lähes jokainen joka pelin aloitaa, jää siihen koukkuun.. Kokeile ja totea asia itse: http://www.travian.fi/?uc=fi1_619 (Hyödyn, mikäli aloitat pelin tuon linkin kautta ja saat 75 asukasta) Tietenkään ei ole pakko aloittaa tuon linkin kautta, mutta en pistä pahitteeksi. Nautinnollisia öitä itse kullekin kun pitää hyökkäyksiä väistellä
Viimeinen muokkaaja, Iwis pvm La Toukokuu 31, 2008 6:53 pm, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : Linkki vaihettu) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? Ke Toukokuu 28, 2008 8:47 pm | |
| VASTUSTAN!! olen pelannut ja olen kyllästynyt |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? To Toukokuu 29, 2008 12:07 pm | |
| Travian on ajoittain niin tylsä, että siihen kyllästyy. Olen ehdottomasti vastaan. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? To Toukokuu 29, 2008 2:51 pm | |
| Todella tylsä peli pelasin vähän aikaa ja lopetin sit |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? To Toukokuu 29, 2008 4:15 pm | |
| Aivan erinomainen peli, pelasin ensimmäisen kierroksen alusta loppuun suomen speed servulla. Tultiin kai tokiksi kun n00bsit jyräs ihan lopussa ku maailmanihmeestä puuttu pari tasoa. Itse tykkäänn siitä pelistä. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? To Toukokuu 29, 2008 4:24 pm | |
| - Iwis kirjoitti:
- Kokeile ja totea asia itse:
http://www.travian.fi/ Pelattu on. Ja kyllästytty myös. Ja tämä on säännöissä kieleettyä Iwis. Siinä pitää olla mainittuna että hyötyy linkistä. Lueppas vaikka foorumilta.
Viimeinen muokkaaja, X-Tream pvm To Toukokuu 29, 2008 6:22 pm, muokattu 6 kertaa (Raportin syy : Linkki vaihettu) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? To Toukokuu 29, 2008 4:37 pm | |
| travian olisi muuten ehkä hyvä peli, mutta se on täynnä kaikenmailman myyriä ja muita apinoita. Ogame on siitä parempi, että joku tyyppi ei voi käydä tuhoamassa sinua paremman tekemisen puutteessa (tai no, kyllä puolustuksen ja laivaston voi tuhota, mutta anyways) Tämän takia pidän enemmän ogamesta. Se on kai paras peli, mitä on tehty, koska en peleistä juuri perusta... Mutta tietääkö joku ogamen tapaisia pelejä lisää? Mieluiten scifiä. Ja olisi hyvä, jos siinä ei voisi tuhota toisia pelaajia täysin... Ogame on hyvä, mutta siitä olisi saanut paljon paremman, jos olisi mietitty kunnolla, miten saadaan tehtyä hyvä peli. Mutta, en tiedä tekijöiden budjetista, eli taidan puhua läpiä päähäni... |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? To Toukokuu 29, 2008 4:56 pm | |
| Itse pelasin sit jouduin servun parhaan pelaajan farmiks .. siihen se sitten päättyi |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? To Toukokuu 29, 2008 5:24 pm | |
| Pelannut olen, ensimmäisen suomen speedin ja myös toisen. kolmannen lopetin koska pelin paras hyökki 2000 nuijamiehellä 5 päivää ku servu oli alkanu. tällä hetkellä pelailen s1, mut epäaktiivisesti. nii, ja LAITA SEN LINKIN ALAPUOLELLE ETTÄ HYÖDYT SIITÄ JOS JOKU ALKAA PELAAMAAN JA SAA SPEEDILLÄ 250 ASUKKIA TAI NORMILLA 75!!!
Viimeinen muokkaaja, Baltman pvm Ma Kesä 09, 2008 4:06 pm, muokattu 1 kertaa |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? To Toukokuu 29, 2008 6:23 pm | |
| - Barra kirjoitti:
- Iwis kirjoitti:
- Kokeile ja totea asia itse:
http://www.travian.fi/ Pelattu on. Ja kyllästytty myös. Ja tämä on säännöissä kieleettyä Iwis. Siinä pitää olla mainittuna että hyötyy linkistä. Lueppas vaikka foorumilta. Kiitos barra . [off]Ihan muistutuksena kaikille jos joku rikkoo sääntöjä niin painakaa tota huutomerkkiä mikä tulee jokaisessa viestissä. Tää auttaa meitä moderaattoreita [/off] ~ X-Tream
Viimeinen muokkaaja, X-Tream pvm To Toukokuu 29, 2008 6:45 pm, muokattu 1 kertaa |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? To Toukokuu 29, 2008 6:44 pm | |
| O MY GOOD OMG!!! pelasin viime kierroksen ja olin iivalanjulma mu kyllästyin eli mulla on kokemusta |
|
| |
Vieraili Vierailija
| |
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? To Toukokuu 29, 2008 7:25 pm | |
| pelaan traviania suomen speedillä ja server 2 ja ruotsin speedillä |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? Pe Toukokuu 30, 2008 11:34 am | |
| |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? Pe Toukokuu 30, 2008 12:34 pm | |
| Sähän valehtelet päin naamaa!! Iivana Julma pelaa tätä peliä samalla nimellä, mutta ei oo tod. tässä liitossa. Se on siinä samassa missä oli speedillä!! Älä h*******i jauha p*****a!! |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? Pe Toukokuu 30, 2008 1:53 pm | |
| - fireheart kirjoitti:
- Mutta tietääkö joku ogamen tapaisia pelejä lisää? Mieluiten scifiä
sain postia new-game.net pelistä.. en ole ehtinyt tutustua, puolalainen(ko?) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? To Kesä 12, 2008 1:28 pm | |
| Pelaan traviania, mutta terapiamielessä. Siellä on niiiin paljon idiootteja jokka ei muuhun pysty ku "v**** s@@t@n@ tapan sut" ja "pidä ny pääs kii V*** homo". Niihin voi mukavasti purkaa paineita kevyellä ärsyttämisellä jos on päivä ollu vähä hanurista . Kokeilkaa ja naurakaa kun olette saaneet 4. 10 tason kätköä ja lähetätte jollekki nobolle joka on jo 20. kerran poistunu kylästänne tyhjin käsin viestin "mikäs ny on ku ei onnistu" "haha EVO" "eikö onnistu, eikö onnistu" XD XD |
|
| |
Grindår Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? To Kesä 12, 2008 1:36 pm | |
| Travian haisee! kannattaa pelata vain yhtä peliä samanaikaisesti jotta pystyy keskittymään parhaiten pelatkaa vähintään kolmea peliä samaan aikaan, silloin olisi kaikki hyvin universumissa |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? To Kesä 12, 2008 2:35 pm | |
| - Grindår kirjoitti:
- Travian haisee!
kannattaa pelata vain yhtä peliä samanaikaisesti jotta pystyy keskittymään parhaiten
pelatkaa vähintään kolmea peliä samaan aikaan, silloin olisi kaikki hyvin universumissa Jos on aktiivinen ogamessa ja farmaa jatkuvasti ja päivystää niin travian on mukava lisä siihen taustalle, niin on sentään jotain tekemistä odotellessa laivueen palaamista. Ja sama toisinpäin. Eikä näitä kahta voi verrata toisiinsa koska molemmista löytyy huonoja ja hyviä puolia. Itse ainakin parhaimmillaan pelasin jopa neljää travian servua saman aikasesti eikä ollut keskittymisen kanssa mitään ongelmia. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? Su Kesä 15, 2008 12:37 pm | |
| Pelailin minäkin tuota ihan hyviällä menestykselläkin, mutta lopetin kyllästymisen takia. Onneksi OGame löytyi |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? Su Kesä 15, 2008 5:35 pm | |
| Mä rupesin myöskin Travianin jälkeen ettii pelii sitten kaveri innostuttu mut pelaa mut sitten lopetin en vaan jaksanut keskittyy ja sitten löysin jostain ogamen ja alotin 1 servulla ja kun huomasin oho 2 servu tulossa päätin tulla sinne ja alottaa pelaa 2 servulla sitten löysin tieni Unioniin |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Travianin pelaajia? | |
| |
|
| |
| Travianin pelaajia? | |
|