Union Of White Sun
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Tiedoksi ihmisille...

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Tiedoksi ihmisille... Empty
ViestiAihe: Tiedoksi ihmisille...   Tiedoksi ihmisille... EmptyTi Huhti 08, 2008 9:34 pm

Nonniin nyt oon nähny 2 ihmistä, jotka on vaihtanu nimensä omaksi sähköpostiksi tupsu ja taisi olla murmeli tai joku vastaava...

Voisitteko vaihtaa takaisin normaaliin nimeen koska, jos lähdette liittoutumasta en tiedä kuka on kuka.
Ja muille ihmisille tiedoksi älkää vaihtako nimeä.

Kiitos

~ X-Tream

Edit: Marsupilami ei murmeli Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tiedoksi ihmisille...   Tiedoksi ihmisille... EmptyTi Huhti 08, 2008 9:37 pm

Ohops! Hyvä kun huomautit, kone täytti automaattisesti sinne nickin tilalle sen postin, kun muutin muita asetuksia.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tiedoksi ihmisille...   Tiedoksi ihmisille... EmptyTi Huhti 08, 2008 9:39 pm

Tupsu kirjoitti:
Ohops! Hyvä kun huomautit, kone täytti automaattisesti sinne nickin tilalle sen postin, kun muutin muita asetuksia.

Shocked Mites se niin teki... Vois poistaa sen homman, että käyttäjät eivät voi vaihtaa nimeään mutta ootan eka että marsupilami saa vaihettua Smile

~ X-Tream
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tiedoksi ihmisille...   Tiedoksi ihmisille... EmptyTi Huhti 08, 2008 9:42 pm

X-Tream kirjoitti:
Tupsu kirjoitti:

Shocked Mites se niin teki... Vois poistaa sen homman, että käyttäjät eivät voi vaihtaa nimeään mutta ootan eka että marsupilami saa vaihettua Smile

~ X-Tream

Ei hajuakaan, siis kun avaan ton käyttäjätiedot kohdan niin se täyttää sinne käyttäjätunnus paikkaan mun sähköpostin ja uusi salasana kohtaan ilmeisesti mun nykyisen salasanan.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tiedoksi ihmisille...   Tiedoksi ihmisille... EmptyTi Huhti 08, 2008 9:44 pm

outoo mulla ei ainakaan tapahdu niin Very Happy

No onneks sait nimen takasin normaaliin Smile

~ X-Tream
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Tiedoksi ihmisille...   Tiedoksi ihmisille... EmptyKe Huhti 09, 2008 2:03 pm

Tupsu kirjoitti:
X-Tream kirjoitti:
Tupsu kirjoitti:

~ X-Tream

Ei hajuakaan, siis kun avaan ton käyttäjätiedot kohdan niin se täyttää sinne käyttäjätunnus paikkaan mun sähköpostin ja uusi salasana kohtaan ilmeisesti mun nykyisen salasanan.
Taitaa olla aika moinen bugi
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tiedoksi ihmisille...   Tiedoksi ihmisille... Empty

Tiedoksi ihmisille...
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Union Of White Sun :: Yleinen kaikille :: Yleinen keskustelu-
Siirry: