Union Of White Sun
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

klaaneja muihin peleihin

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

klaaneja muihin peleihin Empty
ViestiAihe: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyMa Kesä 23, 2008 11:26 am

Niin meinasin että voitais käyttää tätä Union tagia muihinkin peleihin(en tiedä onko jo näin tapahtunut), kuin pelkästään ogameen.
Ite pelailen muita nettipelejä kannettavallani, kun kone ei suostu asentamaan mitään pelejä. niin huvikseni pelaan tällasta lentokone peliä.
Niin ajattelin että vois laittaa tänne sivustoille sitten tietoa klaani matseista jne.

-päivittelen tekstiä sitten myöhemmin

- jos joku vastustaa hirveästi niin antaa paukkua vaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyMa Kesä 23, 2008 12:49 pm

Pelaat siis lentokonepeliä. Millä nimimerkillä? Itse pelasin jokin aika sitten vielä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyMa Kesä 23, 2008 1:01 pm

minä löydyn nimimerkillä blood angel2
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyMa Kesä 23, 2008 1:10 pm

Ei ole tuttu. Oot alottanu aika äskettäin? Ja ootko nyt siel voisin tulla kattoon kuinka ruosteessa oon...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyMa Kesä 23, 2008 2:36 pm

tuli vaan mieleen että jos alotettas gladiatuksessa union. ogamen tekijöiden rooman aikainen peli. tai sitten ikariam siinäkin voisi. koska ne ovat ilmaisia niin kaikki halukkaat voisivat liittyä
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyMa Kesä 23, 2008 2:52 pm

tätä mä just tarkoitin eli saatais "laajennettua" Unionia vähän pidemmälle.
Mulle varmaan riittää pelkkä ogame, mutta muuthan voi sitten tehä sellasia ns. lisä klaaneja.

Sitten tänne vois heittää sellasen alueen jonne näkee ogame unionilaiset ja sitten esim. gladiatuksen klaani jäsenet jossa saattaa olla muitakin.

taas selitin hirveen huonosti... korjaan jos ette tajunneet
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyMa Kesä 23, 2008 3:43 pm

No mulle tämä on ihan yks ja sama. En pelaa enää ikariamia enkä myöskään gladiatusta.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyMa Kesä 23, 2008 5:24 pm

Minä taas pelaan molempia Very Happy
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyMa Kesä 23, 2008 6:17 pm

Pelaan ogamee, ikariamia ja darkpiratesia. Tää on ihan hyvä idea. Itse haluaisin Unionin Ikariamin beta servuun. Smile
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyKe Kesä 25, 2008 8:37 am

unionista voisi luoda pappojen tai veturin kaltaisen yhteisön
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyKe Kesä 25, 2008 10:11 am

Eikä luoda mitään pappa yhteisöä Unioni pysyy ogamessa ! Very Happy
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyKe Kesä 25, 2008 12:36 pm

Juuh oon pellannut tota lentokonepeliä ja se on tosi hauska kun pleaa sitä kavereiden kaa. Juuh voishan union pelaa molemmissa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyKe Kesä 25, 2008 12:43 pm

Ja toi mun nikki on lentokonepelissä: Musta_ritari . Voiko sitä nikkiä vaihtaa jotenkin, jos voi kertokaa mulle.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyKe Kesä 25, 2008 7:00 pm

Jos pelaatte aapelissa lentokone peliä teidän pitää rekisteröityä aapeliin jos tahdotte klaaniin jos tämä lentokone peliin tulee klaani niin mukana ollaan!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyTo Kesä 26, 2008 9:36 am

Jos alatte pelaalentokoenpeliä aapelissa kertoo ihmeessä teidän käyttäjine nimiä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyTo Kesä 26, 2008 11:29 am

juu jos ette ylhäältä lukeneet olen Blood angel 2 tuolla lentsikka pelin puolella. Vaihoin jo itselleni Union tagin nimen eteen. Elikkä [Union]Blood angel2.
kaikki halukkaat unioni laiset käykää laittamassa itsellenne samanlainen claani tunnus.
- mietin jopa voisko olla Union2 tagi parempi...

Voidaan varmaan tehä oma aihe, lentokone peliin liittyviin asioihin. Kuten claani matseja, joita jossain vaiheessa tulee. Saavat ihmiset sitten muitakin pelejä pohtia, jos haluavat claaneja.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyTo Kesä 26, 2008 11:41 am

Miten sen claanin tagin voi laittaa sen nimen eteen?
Minun nikki on Makkara321
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyTo Kesä 26, 2008 12:25 pm

makkara1 kirjoitti:
Miten sen claanin tagin voi laittaa sen nimen eteen?
Minun nikki on Makkara321

Pitää tehä uus tunnus jono sitten laittaa nimen alkuun sen tagin!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyTo Kesä 26, 2008 12:46 pm

ei ole pakko... jos tahdot piettää omaa nimeä, niin kun aloitat pelaamisen painat Esc näppäintä ja kirjoitat clan Union niin silloin saat sen. Mutta aina kun menet uuteen huoneeseen sinun pitää kirjoittaa se uudelleen.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyTo Kesä 26, 2008 1:39 pm

Juu eli tekaisin aapeliin klaanin löytyy nimellä Union. lähettäkää personal message mulle(Muuten en hyväksy aapelissä tulevia hakemuksia), jossa sanotte oman aapeli nimen ja ogamessa käyttämäänne nimeä.(Ja tietenkin lähettäkää samaan aikaan myös aapeliin klaaniin hakemus) niin katson ettei tule ylimääräisiä meidän klaaniimme...
- Eli selvennykseksi aapeli klaani on koko aapelia koskeva klaani, eikä vain lentokone peliä...
teen kohta aapeliä koskevan viestiketjun

Viimeinen muokkaaja, Ice warrior2 pvm To Kesä 26, 2008 3:33 pm, muokattu 1 kertaa
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyTo Kesä 26, 2008 2:37 pm

No jos mä kelpaan siihen. Laitan hakemuksen.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyTo Kesä 26, 2008 6:06 pm

Voisitteko laittaa linkin siihen klaaniin tänne, että olis helpompi laittaa hakemus siihe..
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyTo Kesä 26, 2008 7:12 pm

barra sen voi varmasti lähettää kun mulla valvojana se näkyy erinlaisena...

Pistäkää aapeliin liittyvät viestit sille kuuluvaan viestiketjuun.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin EmptyPe Kesä 27, 2008 7:06 pm

Miten olisi Union Travianiin? 3. server restarttaa 7.7., eli sinne voisi UNIONin saada.
Jezebel kirjoitti:
Hei,

kolmosserverin toinen kierros starttaa 7.7. kello 7.00 aamusella. Esirekisteröinti avataan tuttuun tapaan paria päivää ennemmin, tarkemmin sanottuna 5.7. Esirekisteröinnin alkamiselle ei ole tarkkaa kellonaikaa.

Vielä muistutukseksi: sijaintiin kartalla vaikuttaa tilin aktivointihetki, ei rekisteröinti. Eli jos et ihan origoon halua, aktivoi tilisi vasta iltapäivällä.

Terveisin
Jezebel
Tuossa vielä Travianin yliadminin ilmoitus alkamisesta.

Travianissa on kuitenkin jäsenraja, joka on 60kpl, ja yleensä liittoumat arvostellaan sen keskimääräisen asukasluvun mukaan. Eli ei turhaa lössiä, vaan niitä joilla on jonkinsortin "pelivainu". Muuten Travian on pitkälti samantapainen kuin OGame (ei ole kuitenkaan kylä/planeetta rajaa) .

Eli ne jotka pelaavat Traviania voisivat quoteta tämän ja vastata tai laittaa yksärillä mielipiteensä. Jos olet myös halukas kokeilemaan, niin mikäs siinä.

Minä en ole ajatellut UNIONia perustaa, mutta jos halukkaita löytyy, niin voin senkin tehdä (en ole edes ajatellut aloittaa koko Traviania uudestaan). Olen nimittäin vetänyt liittoumia monilla servereillä ja tuloskin on ollut ihan hyvä.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: klaaneja muihin peleihin   klaaneja muihin peleihin Empty

klaaneja muihin peleihin
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Union Of White Sun :: Yleinen kaikille :: Yleinen keskustelu-
Siirry: