Union Of White Sun
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Testaa hiirikättäsi

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Testaa hiirikättäsi Empty
ViestiAihe: Testaa hiirikättäsi   Testaa hiirikättäsi EmptyTo Huhti 10, 2008 8:11 pm

Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Testaa hiirikättäsi   Testaa hiirikättäsi EmptyTo Huhti 10, 2008 9:11 pm

Ku mulle ekan kerran lähetettiin toi, niin ikävä kyllä ääneni olivat pois päältä Sad.

Suosittelen pitämään äänet kovalla, sillä jossain 7 tason jälkeen kaiuttimista alkaa kuulua ohjeita (englanniksi), esim. mitä kautta hiiri on vietävä tai mikä on aikaraja jne. Mutta ne pakolliset ohjeet tulevat hyvin hiljaisella äänellä, itse jouduin pitämään ääniä lähes täysillä!'

En ole nyt ihan varma, oliko se 7:männen tason jälkeen, ehkä vähän aiemmin... mutta kuitenkin jossain siinä 4-10 haarukalla Razz

(ps. korjatkaa jos olen väärässä, jos ne ohjeet tulevat aiemmin tai myöhemmin).

Tosi hyvä peli! Very Happy Itse läpäisin sen, mutta aikaa se kylläkin vei. Rolling Eyes
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Testaa hiirikättäsi   Testaa hiirikättäsi EmptyTo Huhti 10, 2008 9:19 pm

Joo määkin kokeilin tota, äänet tosiaan pitää laittaa täysille että ohjeet kuuluu. Aika ovela jippo.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Testaa hiirikättäsi   Testaa hiirikättäsi EmptyTo Huhti 10, 2008 11:03 pm

Oli muuten helkkarin vaikee, en äänet sai tosiaa olla aika kovalla että kuulu, mut ei tykänny iskä kun heräs siihen ku musiikki iski läpi. Mutta hyvä peli, kannattaa kokeilla Cool
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Testaa hiirikättäsi   Testaa hiirikättäsi EmptyPe Huhti 11, 2008 2:12 pm

En viitsi kokeilla koska en varmaan pääsis ekaa tasoa läpi
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Testaa hiirikättäsi   Testaa hiirikättäsi EmptyPe Huhti 11, 2008 8:03 pm

Mä en edes puolta...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Testaa hiirikättäsi   Testaa hiirikättäsi EmptyPe Huhti 11, 2008 8:27 pm

No joo testasin päsin 3 en viitsi kokella uudestaan tylsä homma ja epäilyttävä sivu koska vähän pelkään viiruksia koska mun koneelle on tehty 500e korjaus viirusten takia yksi tuttuni teki sen kumminkin ilmateeks
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Testaa hiirikättäsi   Testaa hiirikättäsi EmptyTo Toukokuu 15, 2008 5:16 pm

Tossa kolmannen tason lopussa kannattaa olla erittäin tarkkana ja siinä on hyödylliset, mutta erittäin hiljaiset ohjeet. (varmaan laitettu hiljaseksi, ettei porukka hogais niiden olemassaoloa) Rolling Eyes
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Testaa hiirikättäsi   Testaa hiirikättäsi EmptyKe Kesä 18, 2008 1:04 am

Kaikki viestit jotka kertovat pelin lopputuloksen poistetaan.

~X-Tream
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Testaa hiirikättäsi   Testaa hiirikättäsi EmptyKe Kesä 18, 2008 1:14 am

VITTUU !!!!!!!!!!!!!!!!!
mulla on heikko sydän ... affraid
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Testaa hiirikättäsi   Testaa hiirikättäsi EmptyKe Kesä 18, 2008 6:58 am

Arvasin kyl jo ennenkuin edes tarkistin tuon et mikä tuo testi oli Smile

Itse läpäisin sen jo vuosia takaperin kiitettävästi Very Happy
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Testaa hiirikättäsi   Testaa hiirikättäsi Empty

Testaa hiirikättäsi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Union Of White Sun :: Yleinen kaikille :: Yleinen keskustelu-