Union Of White Sun
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Allekirjoitukset

Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyKe Heinä 09, 2008 12:58 pm

Millä ohjelmalla teette allekirjoituksenne? Kun tässä katselin niin Reznotilla ja Barralla oli aika hienot allekirjoitukset. Razz Reznotilla erityisen hieno fontti.

Kyselen asiaa, koska ajattelin luoda myös itse allekirjoituksen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyKe Heinä 09, 2008 1:39 pm

jos allekirjoituksella tollasta kuvasignaturesaatanaa niin luultavasti ne on tehty photoshopilla.
Kokeiluversion voit ladata adoben sivuilta. www.adobe.fi
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyKe Heinä 09, 2008 1:41 pm

Tai sitten ne on vaan pöllitty joltain deviantartista.Very Happy
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyKe Heinä 09, 2008 1:42 pm

...jonne joku on ne tehnyt photoshopilla
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyKe Heinä 09, 2008 1:51 pm

SpaceKnight kirjoitti:
Tai sitten ne on vaan pöllitty joltain deviantartista.Very Happy

Niin, mutta onhan noi nimim. tehty itse, esim. just toi Reznot.
Photoshoppia määki mietin, mut en oo käyttäny sillä mitään tommosta millä vois tehä fontteja. (Ihan muuten vaan muoksinu kuvia.)
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyKe Heinä 09, 2008 2:18 pm

Ööh, photoshopissa voi kirjoitta ja fontteja saa vaikka netistä lataamalla jonkun kivan.
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyKe Heinä 09, 2008 2:26 pm

SpaceKnight kirjoitti:
Ööh, photoshopissa voi kirjoitta ja fontteja saa vaikka netistä lataamalla jonkun kivan.

juu tiiän et sillä voi kirjottaa... Razz Very Happy
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyKe Heinä 09, 2008 2:46 pm

Kiitos kehuista. No täytyypä myöntää että olen nobo näiden kanssa ja tämä on tilattu. Eli pyysin hytinen (tai joku semmonen) nimistä hemmoa tekemään itselleni sigin travianin foorumille. Sen jälkeen se on ollut joka paikassa.
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyKe Heinä 09, 2008 2:51 pm

Barra kirjoitti:
Kiitos kehuista. No täytyypä myöntää että olen nobo näiden kanssa ja tämä on tilattu. Eli pyysin hytinen (tai joku semmonen) nimistä hemmoa tekemään itselleni sigin travianin foorumille. Sen jälkeen se on ollut joka paikassa.
Hyttinen Wink
Itsellänikin on yks Hyttisen työ, ja mesekuvake on tehty Hyttisen avustuksella.
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyTo Heinä 10, 2008 3:27 pm

www.dafont.com <-- Tuolta saa todella hyviä fontteja! Wink

Juu, ja Photoshopilla oon tehny.. ..vaikken mikää grafiikka velho ookkaa.. ..kuha jotai sähellän Very Happy
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyTo Heinä 10, 2008 3:51 pm

Reznot kirjoitti:
www.dafont.com <-- Tuolta saa todella hyviä fontteja! Wink

Juu, ja Photoshopilla oon tehny.. ..vaikken mikää grafiikka velho ookkaa.. ..kuha jotai sähellän Very Happy

Täytyypä käydä tuolta katsomassa noita fontteja, kiitos linkistä. ;D
joo
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyPe Heinä 11, 2008 1:56 pm

GIMP cheers
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyPe Heinä 11, 2008 2:34 pm

Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyPe Heinä 11, 2008 3:23 pm

Reznot kirjoitti:
https://2img.net/r/ihimizer/img329/6619/rivalsignature1rs3.png <-- Rivalille tehty sigi! Mitä sanotte?

Ihan hieno. Sinä tehny?? Voitko tehä mullekki?? ;P
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyPe Heinä 11, 2008 3:49 pm

Juhazi kirjoitti:
Reznot kirjoitti:
https://2img.net/r/ihimizer/img329/6619/rivalsignature1rs3.png <-- Rivalille tehty sigi! Mitä sanotte?

Ihan hieno. Sinä tehny?? Voitko tehä mullekki?? ;P

No tietysti oon ite tehnyt!!!

Tuossapa nyt ois Juhazille --> https://2img.net/r/ihimizer/img509/4851/juhazisignaturev1is1.png

Kelpaako?
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyPe Heinä 11, 2008 3:52 pm

Onhan tuo hyvä mut haluisin jonku vähä erilaisen voin ettiä kuvan niin tee sää sit loput. ok??

EDIT: Tai no voisitko ettiä assassin creedistä semmosen kuvan mistä voisit tehä mulle??

EDIT 2: http://www.gamehelper.com/images/uploads/new/media/image/base/new_image/27780/Acreed_revshots_111307__12_.jpg

Voitko tehä tosta?? Ja vähän pienennettynä et ei oo ihan himo iso
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyPe Heinä 11, 2008 4:02 pm

No pitää jotai yrittää tehä, mutten kyl lupaa mitää! Very Happy

E: No tälläsen nyt sain aikaseks --> http://img147.imageshack.us/my.php?image=juhazitc1.png

Pitää kattoo josko löytys joku vielä hienompi fontti, mut must tuosta tuli aika onnistunut! En tiiä mitä mieltä ite oot, mut haluisin silti kuulla rehellisen mielipiteen!

E2: Mut meen ny kattoo Salkkareita, tuun sit takas, mor!

E3: Kaikki iha mykisty ku toi oli niin kauhee (?) Sanokaa ny pliis ees jotai..
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyPe Heinä 11, 2008 6:09 pm

Ja jos nyt toimis signature..

E: juu toimiihan se.. vähä iso vaan.. mut kiitokset rezille, muuten ois menny liian epäselkeeks..
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyPe Heinä 11, 2008 7:32 pm

Komia toi Juhazin allekirjoitus!
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyPe Heinä 11, 2008 7:39 pm

Miten teitte?
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyPe Heinä 11, 2008 7:50 pm

No onhan se komia ku mun tekemä! Very Happy 100% Komia! Razz
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyPe Heinä 11, 2008 8:53 pm

Reznot kirjoitti:
Mesessä olit kyl 100% erimieltä Wink
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyPe Heinä 11, 2008 8:55 pm

Rival- kirjoitti:
Reznot kirjoitti:
Mesessä olit kyl 100% erimieltä Wink

Miiiitäääh.. !! Razz
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyLa Heinä 12, 2008 9:07 am

Voisko joku tehä mulle allekirjotuksen?
Vieraili
Vierailija

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset EmptyLa Heinä 12, 2008 10:27 am

Kerroppa toivees millanen sen pitäs olla niin saattasin vaik tehäkki!
Sponsored content

Allekirjoitukset Empty
ViestiAihe: Vs: Allekirjoitukset   Allekirjoitukset Empty

Allekirjoitukset
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Union Of White Sun :: Yleinen kaikille :: Yleinen keskustelu-
Siirry: