| Warhammer | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| |
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer To Toukokuu 29, 2008 5:49 pm | |
| On mulla kaikki liskoista tuhdimmat pari saattaa olla osissa mut voisin illemmal uppii kuvia |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer To Toukokuu 29, 2008 5:57 pm | |
| |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Pe Toukokuu 30, 2008 1:31 pm | |
| Mist kannatas alottaa jos rupeis maalailee ja pelaa |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Pe Toukokuu 30, 2008 2:08 pm | |
| Parasta, kun meet juttelee paikallisen kauppasi myyjien kanssa, tai sitten foorumille sotavasara.fi Se on todella aktiivinen ja ihan mukava paikka. Mutta, ensin pitää päättää, mitä armeijaa haluat kerätä. Kun oot sen päättänyt, mietiti armeijasi rakenteen valmiiksi. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Pe Toukokuu 30, 2008 3:15 pm | |
| Jos alat sitten pelata niillä niin sun pitää ostaa armeijan armybookki |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Pe Toukokuu 30, 2008 3:21 pm | |
| joo liian moni mutkane mulle xD vaikka kyllä mää hyvi pärjään jo cs sourcessa ja team fortress 2 niin ja vielä pärjään kaikissa batlle of midle earth peleis ja vielä oli vanha kunnon warcraft onko mikään tuttu peli xD |
|
| |
AARREVAM Vierailija
| Aihe: warhammer Pe Toukokuu 30, 2008 3:40 pm | |
| juups mä pelaan fabaa ogrekingdomsseillä .. 1.5 k armeejalla isoveljel chaos.. jos löötyy porukkaa iisalmesta jotka haluaa matsata nii lähetä viesti .. vastaan jos on aikaa.. pelejä kesälomalla jos on aikaa edit: rezael1 @hotmail.com
Viimeinen muokkaaja, X-Tream pvm Pe Toukokuu 30, 2008 4:14 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : tupla postaus.) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Pe Toukokuu 30, 2008 4:26 pm | |
| ite olen pelaillu kolmisen vuotta warhammer 40k ja fabassa löytyy myynnissä kaksi armeijaa... jos kiinnostaa käykää suomen suurimmassa miniatyyri verkkosivulla sotavasara.net Imperial guard on omaa sydäntä lähellä |
|
| |
OGRE MOU Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer La Toukokuu 31, 2008 9:20 am | |
| hei tietääkö kukaa millo tulee ogre kingdomsseille mitään uudistuksia.. oon kuullu rhinox ridereista mutta ei näytä olevan vielä kaupassa.. vähäks ois kova jos ogreilla olis joku panssarivaunu jossa leadbelcherin kanuuna (pitää jatkaa haaveilua) jos löötys tietoo ogreista nii ois mukava tietää |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer La Toukokuu 31, 2008 12:07 pm | |
| Itsekkin kuulin noista joku 1½ vuotta sitten mutta aika laiskasti gamesworkshoppi niit väsäilee |
|
| |
ogre mou Vierailija
| |
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer La Toukokuu 31, 2008 10:28 pm | |
| Olen kyllä kuullut tästä pelistä jotain, sekä netissä selaillut asiota. Mutta eipä ole oikein kerennyt perehytmään kunnolla, tekis kyllä mieli kokeella pikkaasen. |
|
| |
warham Vierailija
| Aihe: warhammer Su Kesä 01, 2008 10:30 am | |
| joo kannattaa kokeilla.. peliä on mukava harrastella kavereitten kanssa . mutta peli on tietenkin kallis koska ukotkin maksaa tyyliin 16 euroo boxi (riippuu ukosta) sitten tarvitsee kalliita warhammer maaleja ja armeeja kirja ja sääntökirja ja sitten pitää olla tuuma mitta ja noppia ja katapultti ja kanuuna templateja ja erikoisia artillery noppia.. kaikki nuo saa aloittelia pakkauksesta.. --> BATTLE FOR SKULL PASS siinä pakkauksessa kääpiöiden rotu ja örkkejen rotu .. pakkaus sisältää kaikki templatet ja nopat ja sääntökirja ja tuumamitta ja 2 rotua.. jos ostat battle for skull pass:in niin voit jonkun kaverisi kanssa pelailla jos huvittaa.. miniatyyrit pitää itse koota ja maalata, kaikkia miniatyyrejä saat tuolta sivulta --> (www . puolenkuunpelit . com) ja jos huvittaa ostaa valmiita armeejoita joiltain muilta pelaajilta niin käy WWW . SOTAVASARA .NET siellä on myynnissä ukkeleita ja myös taisteluraportteja ja muuta oleellista esim keskusteluja warhammerista! ..... (jos aijot alottaa warhammerin niin pitää olla vähä varakas ja taiteellinen ja viisas) pelaaminenkin on vähän hidasta.. viimeks kun pelasin kesti 8 tuntia (6 vuoroo) peliin saatta tylsistyä aluksi mutta jos jatkaa tietyn ajan siitä voi kehittyä harrastus! sitten on myös warhammer turnauksia ja warhammer miniatyyri näytöksiä kaikkia rotuja on beast men , dark elves , high elves , ogre kingdoms , tomb kings , bretonia , kislev , orcs & goblings , vampire counts , chaos , empire , lizard men , skaven , wood elves . t:WAR-HAM! (sota-kinkku) ps: kannattaa ensin kokeilla battle for skull pass:ia niin pääset vähä peliin mukaan, mitenkä sitä pelataan ja mitenkä se toimii.. edit unohin rotujen välistä dwarfs
Viimeinen muokkaaja, X-Tream pvm Su Kesä 01, 2008 10:50 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : tupla postaus.) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Su Kesä 01, 2008 1:29 pm | |
| ja jos tykkäät Ogame pelistä voit aloittaa BFG eli Battle fleet of gothic (kirjoitinkohan oikein...) Eli warhammer 40k pelin avaruus taistelu peli. Siinä taistellaan avaruus avuksilla ja tarkoituksena on tuhota vastustajan laivasto... Tai jos kiinnostaa warhammer 40k osta battle of maccare mukana tulee kaikki tarpeellinen paitsi liima ja maalaus tarvikkeet... armeijat laatikossa on Space marines ja tyranids. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Su Kesä 01, 2008 3:46 pm | |
| Olen pelaillut aikoinani roolipeliäkin, ainakin paria kappaletta. Tie tähtiin 2300 Twailaight 2000 (vanhempaa sekä uudenpaa versiota) D&D Sitten oli vielä yksi D&D pelin tapainen, mutta pikkaisen erilaisilla säännöillä.
Noista muistaa aina että yksikin ns. peliminuutti voi viedä joskus useitakin tunteja kun on oikein kunnon taistelutilanne.
Mutta pitää katsoa, varmaan jää vielä pikkaisen ajatteluasteelle, ei vain aika piisaa aina kaikkeen kivaan. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Su Kesä 01, 2008 6:16 pm | |
| Hemputti ku piti ottaa kuvia liskoista ni kamera sano sopimuksen irti |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Su Kesä 01, 2008 6:30 pm | |
| Hmm onkohan se maalaminen hirmu vaikeeta? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Su Kesä 01, 2008 7:08 pm | |
| tähän on jo vastaus tässä topicissa... |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Su Kesä 01, 2008 8:39 pm | |
| Taino mistä kannatas alottaa maalaamaan? Tai mikä rotu on paras? Tai hienoin |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Su Kesä 01, 2008 8:47 pm | |
| Yleensä kannattaa alottaa figujen pohjamaalauksella (yleensä musta). Paras rotu on se mistä itse pidät eniten ja mistä tahansa rodusta saa hyvän listan aikaseksi ja kokeilemalla oppii. Ainut rotu jota en suosittele on 40K:n Dark Eldareita, niille saa ainoastaan yhden hyvän pelattavan listan. Ja tietenkin joillain roduilla on helpompi pelata, kuin toisilla (tau= istu ja ammu). |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Ma Kesä 02, 2008 7:45 am | |
| Onks niil roduilla hinta eroja?? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Ma Kesä 02, 2008 7:52 am | |
| no ei oikeestaan .. jollain figuilla voi olla tosipaljon hintaeroja mutta arrmeijoilla ei oikeestaan, kaikissa armeijoissa on kalliita ja halpoja figuja ( korjatkaa jos olen väärässä) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Ma Kesä 02, 2008 9:08 am | |
| eli täytyykö ostaa myös armeija oikeella rahalla? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Ma Kesä 02, 2008 9:19 am | |
| eii toki kun käyt kaupasta vaan ottaan veikkaan että ei ne sulta mitään rahaa pyydä KAUPASSA KAIKKI ON ILMAISTA !! |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Warhammer | |
| |
|
| |
| Warhammer | |
|