| Warhammer | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Ti Kesä 03, 2008 1:39 pm | |
| - fireheart kirjoitti:
- ei mitää silmiä maalata rivimiehille, johtajat, jotka näkyvät ovat eri asia. Muuten menee ihan tajuttomasti aikaa, ja näyttää hyvältä ilmankin
Eise silmien värjäyskään loppujenlopuksi kauhean vaikea homma ole ja se saa rivimiehetkin näyttämään paljon makeammilta mielestäni. Liskot silmien maalaus ainakin pistää näyttämään paljon makeammilta ( tarkoitan semmoista ihan perus värjäystä kuten keltanen silmä ja musta piste keskelle jollai hammastikulla) |
|
| |
WAR-HAM Vierailija
| Aihe: warhammer Ti Kesä 03, 2008 11:46 pm | |
| onko kukaan tehnyt warhammer terrania? itse olen tehnyt oman taistelu areenan ja majatalon omille figuille.. onko ketä iisalmesta? ois mukava ottaa matsia:) maby 1500 pts taistelu? tai 3000 pts taistelu jos kaverit tulee mukaa.. tai voiko kukaa tulla tiettynä päivänä iisalmeen matsaa? ajasta ja paikasta voi keskustella myöhemmin jos on porukkaa.. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Ke Kesä 04, 2008 6:49 am | |
| Itse meinasin alottaa warhammerin mutta en keksi minkä rodun ottais =/ entäs se warhammer 40000 onks sil eroo normaaliin.Ja onko roduilla hintaeroja? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Ke Kesä 04, 2008 6:59 am | |
| Onhan sillä eroa, kuten säännöt ovat hieman erinlaiset. Voi kait sanoa että 40K on hieman simppelimpi säännöiltään. Kaikki on suunnilleen saman hintaisia, eli hintaeroja ei pahemmin ole, paitsi sitten ne muutamat yksiköt joiltain roduilta. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Ke Kesä 04, 2008 7:13 am | |
| Oukkei mutta se on hirmu vaikeeta keksiä rotua mikäköhän olisi helpoiten maalatava rotu kun toi maalaaminen ei varmaan oikeen tuu sujumaan |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Ke Kesä 04, 2008 8:40 am | |
| hmm, en tiiä tosta helpoiten maalattavasta, mutta kandee ainakin tutustuu rotujen pelityyleihin, kaikki on erilaisia. Sitten kandee napata se, mikä eniten miellyttää, kaikki ne ovat yhtä vaikeita maalata. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Ke Kesä 04, 2008 8:50 am | |
| Maalauksesta vielä muistutan, että maalaamalla oppii. Ei kukaan ole heti mestari ellei ole harrastanut jotain vastaavaa aikasemmin (esim. jossa joutuu tarkkaan maalailemaan). Ja jos ei pidä tuotoksestaan niin voi aina poistaa maalit. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Ke Kesä 04, 2008 8:57 am | |
| eiii ei niitä maaleja saa oikee poistettuu muovifiguista ilman, että yksityiskohatki lähtee. metallifiguista saa kyl maalin pois. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Ke Kesä 04, 2008 10:22 am | |
| Joo lukasin yhelt figutus foorumilta vinkkejä maalin poistoon. Fairy powerspray, joo kokeilin metallifiguun, seoktin sitä veteen jä jätin figun lillumaan siihen, otin sen toisn 1h kuluttua ja aloin harjaamaan sitä hammasharjalla (en pikkusiskon harjalla, vaikka hyvä idea olisikin ollut) Maali lähti pois hirveän hankkauksen jälkeen, päätin sörkkiä askarteluveitsen kärjellä loput pois. Sitten huomasin enemmän tai vähemmän ihmeellisen jutun: Metallifigusta tuli veitsellä leikattavaa. No sit putsasin loput maalit, lähti veitsellä hyvin, pois ja aloin modaan sitä veitelä, rumat yksityiskohdat pois. Muoviguihin voi maalata päälle, jos vanhaa maalia ei ole kovin paksua kerrosta. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer To Kesä 12, 2008 8:19 pm | |
| menin ostaan koneelle warhammer mark of chaos enkä kyl ole tykänny pelistä kovinpaljon vaikko hyvin on tehty |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer To Kesä 12, 2008 8:54 pm | |
| joo aika laimee peli |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer To Kesä 12, 2008 9:46 pm | |
| Ihan parhaita ovat figupelit, ei vaan voi mitään |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Pe Kesä 13, 2008 7:34 am | |
| Mitä siin tietokoneen pelissä tehään?? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Pe Kesä 13, 2008 8:12 am | |
| Kannattaa hommaa Dawn of War. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Pe Kesä 13, 2008 9:13 am | |
| - -NPC- kirjoitti:
- Mitä siin tietokoneen pelissä tehään??
Noh, jos nyt tarkoitat mark of chaos peliä, niin siinä koitetaan vetää kaamosta pataa hyviksillä eli itseään täynnä olevilla haltioilla ja säälittävillä ihmisillä (taisi sinne eksyä palkkasotureiksi kääpiöitä?). Tai sitten vedät muita turpiin kaamoksen armeejalla. Siitä pelistä odotin paljon enemmän, mutta se olikin aika normi kylmien sunnuntai-iltojen peli. Dawn of War peli taas sijoittuu siihen 40K, eli lyhyesti mätkitään kaikkia turpiin. Siihen on tullut jo ihan kivasti jatkoa, mutta toi soulstorm ei oikein ilahduttanut mua, mutta ehkä muita? Itse odotan DOW 2, joka taitaa tarkoittaa sitä, että ostetaan jytympi kone. Itse pidän ihan tuosta pöytäversiosta eniten, seuraavaksi taitaa olla vuorossa taukkien hankkimista. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Pe Kesä 13, 2008 11:51 am | |
| Itsekkin odotan ihan kikkelipystyssä sitä DOW2:sta! Tulee varmasti olemaan kovaa jytinää koko peli! |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Pe Kesä 13, 2008 12:05 pm | |
| Mutta oon sama mieltä, figupeli on paras. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer Pe Kesä 13, 2008 3:25 pm | |
| Hip hei! huomenna pelaamaan taulla kavereita vastaan kokeilen sopisivatko sniper drone ryhmät mun armeijaan (ymmärtääköhän kukaan). Proxytän niitä sen 3 ryhmää, vois laittaa armeija listan tänne ja kuvia... |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer La Kesä 14, 2008 4:11 pm | |
| paa vaa kuvii, nii päästää haukkuu niitä XP |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer La Kesä 14, 2008 6:43 pm | |
| |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer La Kesä 14, 2008 8:51 pm | |
| umm... saatan puhuu läpiä päähäni, mutta maalaus näyttää erinomaiselta. Väriteemasta en kyllä oikee pidä, mutta hyvä maalaus. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer La Kesä 14, 2008 8:53 pm | |
| jep jep jep "vähän" iso kuva |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer La Kesä 14, 2008 9:05 pm | |
| Joo tosta väriteeman valinnasta olen kuullut monesti, itse kuitenkin pidän sitä, mikä on pää asia Joo valitsin parhaiten konffatut ja maalatut figut... Ekassa kuvassa on mun commander, en ole konffannut itse, normaali hyppyreppu on muokattu ja siihen on vaihdettu necron destroierin ruumis siiviksi Toisessa kuvassa on mun Devilfish, jota kuitenkin proxytän Hammerheadina, jahka saisi ostettua plasticard (vai mitä se olikaan) voisi konffata siihen tykin päälle, tai sitten ei... Vikassa kuvassa on mun broadside ryhmän johtaja, toi on mun mielestä ihan järjettömän hieno, konffasin ite |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warhammer La Kesä 14, 2008 11:53 pm | |
| Dowi 2?! En ookkaa kuullu täytyy heti mennä googlettamaan. edit: Ei jumankekka noi graffat on syötävän hyvännäköset. Ei varmaan toimi mun kokeella. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| |
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Warhammer | |
| |
|
| |
| Warhammer | |
|